CURS

PROVOCĂRI GDPR ÎN MARKETING & VÂNZĂRI

24 Mai, DoubleTree by Hilton

Taxa de participare: 350 RON



De ce e nevoie să ne aliniem la GDPR în marketing și vânzări?

Orice agenție specializată în servicii media și orice department de marketing și vânzări trebuie să înțeleagă importanța noului Regulament 2016/ 679 pentru activitățile curente și trebuie să adopte toate măsurile necesare pentru asigurarea alinierii serviciilor oferite cu prevederle GDPR. Tratarea superficială a acestor probleme poate genera situații nedorite prin care renumele organizației și credibilitatea în relațiile de business pot fi serios afectate, pe lângă posibilele sancțiuni de ordin financiar.

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal este prezentă aproape în orice business, indiferent de industria în care activează operatorul de date sau procesatorul acestuia. Există o serie de industrii în care operațiunile curente de prelucrare a datelor cu caracter personal (financiar – bancar, asigurări, IT&C, telecom, media, etc.) necesită o cunoaștere aprofundată a prevederilor noului regulament.

În același timp, în cadrul fiecărei organizații, există departamente aflate în prima linie a relațiilor cu clienții, partenerii sau angajații, pentru care noul regulament vine cu o serie de provocări specifice domeniului de activitate, a căror rezolvare este definitorie pentru buna funcționare a organizației.

Care este obiectivul workshopului?

Cursul integrează elementele principale ale regimului juridic privind protecția datelor cu caracter personal, atât prin prisma legislației dreptului intern cât şi al dreptului UE, având în centrul său Regulamentul General UE privind protecția datelor cu numărul 679/2016 dar şi o legislație specială, care trebuie privită ca un sistem interdependent cunoscută sub numele de ePrivacy.

 

Cursul abordează toate activitățile specifice departamentelor de marketing – vânzări din multiple perspective legate de legislație și recomandări ale diferitelor entități oficiale, dar și pe bază de exemple de bune practici inspirate de situațiile reale.

Cui ne adresăm?

Acest pachet de instruire a fost gândit pentru specialiștii cu funcții manageriale în departamentele de marketing și vânzări: directori de vânzări, account manageri, agenți de teren, directori de marketing, manageri de comunicare, specialiști în relații publice, administratori site-uri comerț electronic, manageri de produs, manageri pentru relația cu partenerii, manageri de servicii de relații cu clienții, etc

Ce subiecte vom aborda?

Workshopul este structurat în 4 secțiuni cu o durată totală de 6 ore – inclusiv pauzele:

 

  1. Efectul disruptiv al GDPR – 10 elemente cheie care diferențiază GDPR de legislația actuală – 1 oră
  2. GDPR pentru toți – aspect esențiale ale GDPR care trebuie cunoscute de toți cei care sunt implicați în activități de prelucrare de date cu caracter personal. 1.5 ore
  3. Provocări specifice GDPR pentru departamentele de marketing și vânzări: ce facem cu vechile baze de date de clienți, ce trebuie să conțină notele de confidențialitate de pe paginile Web, portaluri pentru parteneri și clienți, cum putem asigura punerea în practică a principiilor GDPR, cum putem derula campanii media și activități de marketing direct, care sunt limitările asociate transferului internațional de date personale, cum putem realiza liste de prospecți și cum putem actualiza conturile vechi, asemănări și contradicții între GDPR și ePrivacy – 2 ore
  4. Discuții pe cazuri reale și autoevaluarea cunoștințelor acumulate la workshop – 1 oră.

Care sunt cele 5 beneficii ale participanților?

 

  1. Însușirea cunoștințelor esențiale despre GDPR
  2. Activităților de marketing și vânzări
  3. Kit Materiale suport
  4. Diplomă participare workshop
  5. Self Assessment – Evaluare nivel de pregătire GDPR
  6. Pauzele de cafea și prânzul sunt asigurate.


Radu Crahmaliuc

Trainer

 

Are peste 15 ani experiență în activități de consultanță, dezvoltare de business, cercetare și analiză de piață, consultanță de marketing și vânzări, channel development, migrare în Cloud și business transformation. Radu are un doctorat în geo-științe și un masterat în marketing internațional. În ultima perioadă Radu s-a specializat în consultanță și consiliere de business în probleme de GDPR, bazându-se pe o vastă experiență managerială și de project management, specializare GDPR la IT-GOV Institute (UK) și certificare Data Protection Officer girată de PECB – organism de acreditare ISO internațional. În prezent Radu Crahmaliuc derulează o serie de proiecte de consiliere, instruire și consultanță GDPR pentru producători de soluții software, firme de distribuție, furnizori  Data Center și Cloud, firme de productie industriala, agenții de marketing și HR.  Pachetele de servicii GDPR oferite în mod curent includ servicii de business development, analiză și cercetare de piață. consiliere și audit, instruire de bază GDPR și instruire pe domenii de specialitate (verticale industriale), precum și servicii de consultanță efectivă pentru aplicarea și implementarea procedurilor de bază GDPR.


Formular de inregistrare

Your Message